Πολιτική Επιστροφών
Κάθε καταναλωτής έχει δικαίωμα να αλλάξει γνώμη για μία αγορά που έχει πραγματοποιήσει από απόσταση. Η υπαναχώρηση ισχύει για τις συναλλαγές σε όλες τις χώρες της Ε.Ε, οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω Διαδικτύου, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω φαξ, μέσω τηλεφώνου και για τις συναλλαγές που γίνονται εκτός εμπορικών καταστημάτων.
Συγκεκριμένα, ο καταναλωτής έχει προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς για να υπαναχωρήσει και να επιστρέψει το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να αναφέρει τους λόγους. Εξαιρούνται προϊόντα που έχουν ανοιχτεί και χρησιμοποιηθεί καθώς και προϊόντα που είναι σε έκπτωση.
Από την πλευρά του, το ηλεκτρονικό κατάστημα οφείλει να του επιστρέψει τα χρήματα που πλήρωσε για την αγορά του προϊόντος συμπεριλαμβανομένων των αρχικών εξόδων αποστολής, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε από για την υπαναχώρηση.
Να σημειώσουμε πως για την διαδικασία αυτή προβλέπεται τυποποιημένο πανευρωπαϊκό έντυπο υπαναχώρησης. Το έντυπο αυτό είτε πρέπει να είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος, είτε να συνοδεύει το προϊόν κατά την παράδοσή του.
Προς διευκόλυνσή σας, θα θέλαμε να σας προτρέψουμε να μελετήσετε το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει το ηλεκτρονικό επιχειρείν Ν. 2251/1994 https://www.kodiko.gr/nomologia/document_navigation/217614/nomos-2251-1994
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm#shortcut-4
Μας επιστρέφετε το προϊόν στη διεύθυνση Ναυπλίου 25, Κ. Τούμπα 54 454 φροντίζοντας ότι το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και είναι συσκευασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να μην καταστραφεί κατά τη μεταφορά. Θα πρέπει να υπάρχουν φυσικά μέσα στο πακέτο και τα απαραίτητα συνοδευτικά έντυπα όπως, απόδειξη λιανικής / τιμολόγιο.
Επικοινωνείτε μαζί μας στο info@littlebox.gr ή και τηλεφωνικά στο 2311 244 317 για τις λεπτομέρειες επιστροφής. Η επιστροφή πρέπει να γίνει με εταιρεία ταχυμεταφορών και το κόστος όλης της διαδικασίας επιστροφής/αλλαγής ανέρχεται στα €6, εκτός από την περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό, όπου η χρέωση επιβαρύνει εμάς.
Στην περίπτωση των ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω φόρμας επικοινωνίας ή μέσω τηλεφώνου στο 2311 244 317 για να πάρετε σχετική έγκριση και οδηγίες για τον τρόπο αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος ώστε να μην επιβαρυνθείτε με επιπλέον έξοδα.
Αντικατάσταση ή επισκευή του ελαττωματικού προϊόντος μπορεί να γίνει εφόσον εξεταστεί και επιβεβαιωθεί το σφάλμα από τον κατασκευαστή – εισαγωγέα και δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης, με προσκόμιση της συσκευασίας προϊόντος και της απόδειξης αγοράς του.
Σε περίπτωση που ένα προϊόν επιστραφεί σαν ελαττωματικό και διαπιστωθεί η αρτιότητα του, τα μεταφορικά και της επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Για οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή διευκρινήσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.